moa + stan

Hejsan Idag har jag försökt jobba lite på lektionen iaf.. det gick faktiskt rätt bra jobbade 5 stycken svåra uppgifter (a*... ;) jag börjar seriöst bli en nörd (nördgubbe)... sen efter skolan så skulle jag till djurgårn men moa krånglade så jag gick och tog en sol, sen så fick jag sms och då skulle jag visst upp till djurgårn iaf... :(

När jag var där uppe så hade moa gått så det var bara och gå ner till sjukhuset och möta henne :(
Och så såg vi bussen! och fik panik och började springa mot busshållsplatsen! och busschauffören skrattade bara åt och och tyckte att det var roligt att vi fick springa lite haha! ;)... sen så gick vi in på BergQuist och kollade på skor till moa, hon hittade ett par som hon lade undan ;) ... Sen gick vi och fikade på Cafepause ;)... vi tog en varsin latte och 5 stycken socker rör annars är det inte någon riktig latte (n)

Så satt vi där och snackade om massvis med saker sedan så gick vi till nån stanns och satte oss och så ringde mamma och sa att pappa undrade vart jag var för att vi skulle fixa busskort så jag åker gratis till HELA värmland så om det är nån som vill hitta på nått i värmland så äre bara och skriva en kommentar eller nått (:

Är inte så blyg att jag inte kan komma eller nått kanske bara att det blir lite långt eller jag vene haha ?!
men ni får inte se läskiga ut eller typ vara 98a... eller nått haha ursäkta men gränsen går vid 97or...okej 2 98or som jag känner gå med bra, men ajaaaaaaaaaa ni fattar vill inte umgås med dagis barn (:

och jag är VERKLIGEN inte farlig haha (: är världens coolaste person bara haah ;) ....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0