sitter i skolan och har lite extra tråkigt




Hejsan tycker att jag är grymt snygg i lugg!  ;) haha nej :p och nej jag har inte klippt mig så!
är bara otroligt bäst på och ha mitt hår så. sen så ser det ut med mössa haha!
och lite såhära på en vardag utan mössa, och en bild med vax i haha, alltid samma jacka eller tröja! lite skrämmande nej faktiskt inte med tanke på att jag tog de hära två korten samma dag ! :)
haha, tråkigt inlägg men tänkte bara visa lite haha :D

aja vi börjar klockan ett har haft en lånnnnnnng rast som jaghar börjat tröttnat på ! :c
jag vill bara hem och vara hemma en stund för att sedan åka till klara och plugga!
seriöst jag kommer träna som fan till provet! jag måste få G! Och det är skit svårt förra provet var det ju bara 3 som fick G och resten klarade det inte !

BTW! jag måste fixa jackan jag vet-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0