städning på "G"

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!....
Jag är så jag vet inte vad det är förkänsla men jag fick verkligen känslan av att mublera om i hela mitt rum ! awe jag måste göra ett försök.. kommer inte visa hur det blir sen. om det inte blit snyggt så klart :D

bry er inte om hur jag ser ut för ni kan inte göra något åt det ;) kolla er själva i spegeln för det kan ni ju faktiskt ändra på ;)
... nu menar jag inte att alla är fula men det finns sånna som klankar ner på andra som inte ser ett dugg bättre ut själva... med detta menar jag inte att jag är as het heller men aja... ni kan inte göra nått åt hur jag ser ut så ni behöver inte kommentera nått omoget eller nått för jag bryr mig helt enkelt inte ! tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0