ULLA RED ULLARED ~ jag älskar mobil kameror <3

Hejsan i går kom jag hem från ullared(Ulla red) who cares? aja
fick med mig 10 stycken plagg as nice (a*

skickade ett mms till blogg.se så att det skulle laddat upp på bloggen i går men kom det upp nej ? (hata)

  • Jag fick med mig
  • Tröja.
  • tjocktröja(alla var L )
  • Cardigan(stickad)
  • 3linnen (strlMedium haha ;))
  • fanns inga byxor i min storlek :( jag är förliten för ullared haha! :(
  • och wax hårspray och ansikts saker osv!
ajaaaaaaaaa
Det på bilden fick jag med mig förutom det i vagnen och den röda jackan :)

+ Lite till för ca 400 (:

Så fikade vi och åt oxå och ändå så blev det ca 260:- kvar,
(som jag behåller måste köpa nån billig julklapp till nån)


(WARNING!) HAHAHAH KÖP ALDRIG MONSTER X-presso Fyfan vad vidrig den var!
det smackade kaffe utblandat med vatten och så var den kall oxå så jag betlade 28kr för dendära
och fick slänga den! (när jag kunde tagit en latte i stan ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)...)

Åkte förbi/igenom götet när
(Det som lyser är på liseberg.. ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0