underbara människor!

åhhhhhhhh jag blir så sur :(! fick igång min andra dator förut så krånglade musen och nu fungerar den inte igen :(
blir så himla sur varför fungerar  den inte :( buhuhu... haha
AHAHHAHAHA i bland så blir jag så sur och tillslut så garvar jag bara åt mig själv! :D!
det gäller speciellt när det är tekniska saker ! :(

MEN jaja idag har faktiskt varit en bra dag inte alls varit på dåligt humör!
Det finns sånna som bryr sig som verkligen får mig på bättre humör! :D så jävla härligt!

Erik han som jag är med i skolan, han får verkligen mina skoldagar till och gå runt haha!
Han kan lixom glo på mig och säga fan va ful du är och börjada as garva ! och då gör jag det också! HAHA!
Sen så i morse när han kom till "jobbet" så hade han fått cykla från strand stackarn :( men han var piss sur och jag skrattade bara åt han! men han är verkligen en kompis som jag nästan inte kan förlora! vi är så himla taskiga mot varandra vi har bara blivit ovänner 1-2 gånger sen 6 an då vi började vara ! Och om han märker att jag är på dåligt humör så frågar han varför! jag blir glad bara av att höra "varför" för då vet jag att han bryr sig även om jag inte berättar vad det är! Vi är nästan aldrig på fritiden men har ändå så himla kul i skolan Fett jävla bra kompis är han iaf... Han är blyg osv för folk han inte känner osv, men som sagt han har iaf mig ;) ! HAHAHAHAH vad ego jag är :(!
Han säger jämt att jag är det osv och ändå när han har med sig pengar i skolan så bjuder han mig på nått! :D


Riktigt bra kompis är han iaf...


I dag började vi 9 på våran avdelning fick inget att göra så satt på Fb till ca 11 då vi fick gå och äta och sen började vi klockan 1 och då bar det av till presterud! seriöst det är en skola jag ALDRIG skulle börja på frivilligt! kan inte det heller för att jag är allergisk och det är fullt med rostmetaller och damm osv så får typ astma attack där haha ! men det är chill !?
Efter vi hade slutat gick jag på stan och kollade efter lite presenter sen hem till hannah och kollade på tv en riktig härlig prick det dära ;) sen kom elin & lolloh och så var vi hos hannah en stund :)

Och nu är jag med min julia :D hon är faktiskt min jag äger hon :D
vi har lagat mat och julia har tagit en tupplur ;)
men nu är hon vaken och sitter här brevid mig ! Härlig tjej det dära ;)
min tjej :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0