You will never lurn

Jag har bestämt mig!

video inläggg/en Cd ska släppas ;)

Behöver bli uppmuntrad till och fortsätta vara jag!

25 sanningar om mig.
jag vet inte hur man tvättar
jag vet inte hur man sätter på en diskmaskin
jag har ig i matte men klarade av 9an
jag vill vara vild på ett roligt sätt
jag vill leva mitt liv fullt ut chansa lite sisådär
jag har rökt i ett år
jag har bara vart full en gång
jag kan bara laga makaroner
jag trivs inte med mitt utseende
jag har får lätt dåligt samvete
jag jag har varit fjortiz
jag har vågat träffat massor med främligar som har blivit vänner tillslut
jag har gått en mil för skojsskull
jag har förfrusit mina fötter
jag fryser väldigt enkelt
jag gillar att sjunga
jag kan inte sjunga
jag skriker utan andledning i bland
jag gillar att glo på folk
Jag hatar folk som inte känner mig men dömmer mig ändå för att jag bloggar och är mig själv
jag har haft 5 bloggar och har 2 nu
jag blir lätt ledsen
Jag har haft känslor för en jag inte kunnat fått
jag är otroligt kär
jag hatar snö och falska personer
jag har haft 2 förhållanden
jag är en uppmärksamhets hora

Ja liteeeeee om mig
jag är nästan alltid mig själv!
om jag inte mår bra så syns det väl, om jag är glad syns det väl, är jag nervös syns det otroligt väl
jag älskar alla mina vänner för den som dom är! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0