alla behöver vi känna oss speciella


Hejsan låt inte bilden bli allt för deprimerande haha! just nu mår jag bra. såhära bra har jag inte mått på de senaste 3 dagarna! men det är så i bland i bland är man på botten men nu går det bara upp mot toppen! snart är jag kanske där.
Har precis duschat! det var skönt med en varm dusch nu när man varit ute nästan hela dagen, nej kanske inte riktigt hela dagen men det var jätte kallt ute så det känns bara skönt att få sitta inne och ta en varm dusch och dricka dricka på det. förut blåste det så jag trodde att rutan skulle blåsa in i huvudet på mig! haha

Pappa och jag på coop förut! vi handlade lite dricka och så och så tänkte jag att vi skulle handla in kakor eftersom det inte fanns några i skafferiet men jo det hade vi visst! Man är bara tvungen och kolla lite extra ibland under andra saker. Vi hade tydligen pepparkakor & kakor med choklad på! mums det ska jag äta i morgon om jag inte fick vara med klara och jessica eller moa och ellen. jag tror faktiskt att båda två kommer glömma bort och höra av sig eller läsa detta och säga äsch den andra hör av sig! men nej smsa båda två :)!


Kommentarer
Postat av: JoelSv - Smålands största Blogg

Nu är JoelSv tillbaka i bloggvärlden igen, Hoppas du inte saknat mig för mycket!



Kika gärna in och delta i tävlingarna eller tyck till om min egenskrivna musik! kommer upp en ny låt strax, tyck till om den? ;)

2010-11-24 @ 03:57:56
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0