bästavän<3




I morgon ska jag vara med julia fryk hon är min bästa vän!
det började men att hon inte alls gillade mig och tog gärna avstånd. men sen så tog hon CHANSEN! den som jag ofta snackar om och lärde känna mig jag var inte som jag var i skolan. jag har ett liv utanför skolan. I skolan är jag tyst låten och på fritiden så kan dom knappt hejda mig från och skrika och skratta mitt hemska skratt. jag är så otroligt glad att jag mötte denna tjej hon är galen precis som jag! det är hon som har format en stor del av mig till att må bättre. hon finns där när jag mått dåligt och jag försöker finnas till så gott jag kan men jag är inte så bra på det. det finns folk som mig som verkligen vill något, men när jag verkligen gör det blir det bara fel. men jag älskar henne för den hon är. hon är den underbaraste kompisen jag har haft! och kommer antagligen behålla henne livet ut!

hon har fått andra och ta chansen också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0