brun och het säg något mera jag inte vet?



haha hej såhära blev resultatet ! :D
riktigt nöjd men såklart är jag inte så blek i verkligheten :) och tack för alla 3 fina kommentarer jag fått om att min blogg blev snygg tack! :)m är riktigt nöjd med den faktiskt! och korten ser lite roliga ut men jag har väl inte lärt in mig poserna för brunt än *haha ;)* nej jag skämtade faktiskt!

jag har även sett på ung och bortskämd på kanal ett , jag är inte ens säker på att det heter så men jag lägger inte så mkt energi på det heller :) så det var därför det blev lite sent och så kom inte julia heller och nu är det försent för att gå ut och visa det tycker jag! och det är rätt kallt med så ska nog hämta en jävligt varm kopp te!

Svenska novellen avslutade jag lite snabbt nu är jag klar med den :) blev inget höjdar slut men det är väl ok antar jag, jag kan ju skriva lite om vad den handlade om: Det handlar om en kille som är ungefär 13 år och ska börja 7an och hans mamma och pappa har skiljt sig och hans pappa är inte så snäll mot han men det ändras lite i slutet och han blir en bättre pappa och så är han med sin bästa vän som är lite av en buse. som röker och dricker känner folk som köper ut och så. en liten kort novell på ca 2000 ord.

nej nu orkar jag inte skriva mera för tillfället :)

här har ni en väldigt gammal låt men den heter believe, tro måste man ju göra hela livet, jo inte allra minst på sig själv annars klarar man ingenting och resa sig upp ur en svacka är otroligt starkt gjort av dessa människor som klarar det. och då kanske det är börja dags och tro på sig själv.
och låten har nog ingenting med det och göra men man måste ju tro lite ;) och så har den gått lite på radion så det är där jag har snappat upp låten ;)

Cher – Believe

Kommentarer
Postat av: Liza

Riktigt snyggt! :)

2010-11-23 @ 08:07:33
URL: http://liiiizzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0