detta är slutet ifrån vår film.




*Detta är ett tidinställt inlägg*
I dag börjar vi halv tio. Det kommer bli grymt med lite sömn i natt, men går upp vid 7 men kommer somna om i vilket fall vilket är skönt. ska nog även göra blackcurrant te! smaken är av svartavinbär smakar jätte gott så har man i ett halv dl mått med socker och sen mjölk på det. Då blir det gott ! :3 sen så måste jag klä på mig och så kanske ni får dagens outfit  senare om jag orkar fixa mig. kommer hålla på med håret 30minuter eller något och så måste jag ta reda på när bussarna går! för det har jag ingen aning om ! :(

stress krångel nej det orkar jag inte med kan jag inte bara få strunt i skolan och betygen och sen flytta in till någon ? erik har ju redan lovat mig, nej jag ska försöka klara av skolan så jag kan få ett jobb. och efter jag gått ut och jobbat i ett år så ska hannah och jag åka jorden runt eller tågluffa eller åka utomlands eller hur det nu var och så ska vi flytta till en egen lägenhet också! vilka planer den tjejen har ;) nej men jag säger inte emot jag vill gärna åka utomlands eftersom jag aldrig gjort det!

Jag undrar hur jag kom in på det när jag skulle skriva om min frukost i från första början! haha! men aja nu vet ni ju lite om vad vi har för planer !

här får ni en låt ni kan lyssna till ända tills ni får ett nytt inlägg och kanske ett musik tips! :)


Tomas Ledin – Hon gör allt för att göra mig lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0