Engelska är ett ämne jag hatar, lite sisådär


Sitter just nu på engelskan ska skriva om en film som vi har sett den handlar om en kille som är ute liggare. och han träffar en vän jag heter ginger eller nått haha, men aja han dör så träffar han en tjej sonm egentligen är reporter men ska göra lite forskning om hur det är och vara ute liggare så hon låssas vara det och blir vän med den dära killen som filmen handlar om och till slut blir han tagen av en "massmördare" och blir nästan dödad men klarar sig eftersom den dära tjejen ringer polisen. Och sen får han reda på att hon har forskat eller ja tagit reda på hur det är och han gillar henne mera än vän. hon erbjuder han att hon ska leta job och en lägenhet åt han men han tar inte emot det osv. filmen heter stone cold.

Den filmen rekomenderar jag inte! det är den dåligaste filmen jag sett ! haha :)
han pratar med världens roligaste brittiska så man sitter typ och garvar åt han. nej den filmen är inge bra.

Och innan denna lektionen så var jag till press och köpte mig en latte så jag inte skulle somna på denna lektion ;)

efter denna lektionen slutar den ena delen av vår klass men inte vi! :( så orättvist men det är väl så ibland haha, men nu ska jag börja på och skriva om den hära filmen på engelska. ett lycka till (:?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0