i dont think that you can resist it



Hahaha hej gud vilken snygg röv jag har ;)jag har händerna i fickorna så "fredrik"skulle synas ;) men då blev det såhära :) men jaja jag har precis tagit bussen hem. sitter hemma nu och äter kakor med orange dricka!
sitter på messenger också är på dåligt humör nu! :(
kanske borde städa mitt rum. det behövs jag måste hålla huvudet högt så jag inte går under! städning är ett svårt och jobbigt jobb! här har ni nen låt ;) har länkat den till spotify också! :)

Försökt ha huvet högt när det vart tufft för att inte gå under
Mamma fick en son som e en krigare i grunden
Förenade i slummen faller vi med flaggan på topp
Så när det e dags har vi gett vårt allt, känner ingen ångest för nåt
Dan då vi lyckas kommer när vi lyckas
Kommer våran lycka om vi bara lyckas
Men tiden e knapp man o vi sitter fast här
Här tills dess min tragedi i en melodi
Mina grabbar gör nåt större än bara glider
Om inte dom så är det jag med dom bredvid mig
Jag har din rygg oavsett broder du vet
Lojal linje röd 127 bitch!
Tillsammans slår vi alla ihop oss, stark med en röst
Det är inte svårt att se läs på mitt bröst

Ljusen är tända för dom som har lämnat
Vår plats så snabbt gud vad jag längtar
Jag lovar att bättras (trots allt!)
Jag känner mig inte ensam
Jag hoppas att vi träffas

Jag behöver endast de som har bränts fast
Gått in i hjärtat ni känns i varje hjärtklapp.

Här har ni hela låten. jag har tagit bort lite av texten och så !
 Highwon – Från Hjärtat

Kommentarer
Postat av: sturep-. J

fyfan va ackligt rumm!! skaff städhjälp för fan!!!! eller du kanske inte är nog rik som du är?? som du brukar säga!!! du tror att du är känd, typ som delfis OSV!!!! nej nu ska jag ta en latte på stan som vi rika gör! stustustureplan!!! go for it king.

nej du är inte king. du är bara a mess.. hihihihhiihhi pusss så länge påre.

söt röv// jejja

2010-11-25 @ 23:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0