i skolan lever man som om man var i ett fängelse


gammal bild ända sen i går haha!
nej nu sitter vi på persondata lektionen och jag håller på med en power point och messenger. jo jag brukar faktiskt skriva messenger men jag säger msn och en skrev till mig att jag var den första som hade sagt det.

Men aja nu ska vi tydligen översätta powerpointen till engelska också då måste jag nog logga ut från messenger :(
det är ju rätt synd men om man ska bli bra i skolan så måste man jobba jobba jobba jobba! ;)

vi slutar ungefär kvart i 3 så då måste jag skynda mig till bussen så jag hinner med den! :)
sen så uppdaterar jag när jag kommer hem. då ska ni få några bra låtar och så kanske skriver jag om något annat! hehe men aja nu måste jag verkligen börja med engelskan! eftersom jag inte är så bra på det så måte jag ju ha lite längre tid än alla andra ;)hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0