mysdag (a) ;DDDDDDDDDD




Nu har alla vi kommit hem till mig och Lolloh kom även i går om jag inte skrev det :)
så sov vi hos Hannah osv, jag råkade tappa Iphonen vid sängkanten så den trillade i golvet från andra våningen (i en vånings säng) där jag sov så ringde det i morse så tvingade jag Hannah att hämta den eftersom den låg under sängen , aja så ringde det med så jag råkade väcka alla med mitt pratande. :(
naw, Hannah och lolloh har kommit till baka från stan med dom skulle köpa hårfärg och smink och en jacka, men aja medans dom var borta som kom grannen in med lussebullar så gick Elin och jag ut i köket och gjorde iordning te och pratade lite osv, sen gick jag ut och tog lite egopix med Iphonen ;) i hissen.
och nu har dom kommit tillbaka och snart ska jag färga håret på Hannah, eftersom Hannah tycker att jag är bäst på att färga hår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0