Ni äcklar mig så jävla mkt


Och så hära ser min frukost ut te blackcurrant ;) och två mackor med julskinka på as gott :))))))
brukar oftast inte hinna med frukosten men det gjorde jag nu eftersom jag var uppe i TID ! haha :D



Har precis gått upp och plattat mitt bruna hår. AHAHAHA
jo men det har jag faktiskt. idag så börjar vi klockan halv tio jag åker med 10 över nio bussen för att försöka hinna till skolan har en liten bit och gå från stationen också! :(
Och så som jag har på andra bilden så ser jag ut i håret idag. nån kommer reta sig på det ;) men jag tänker ju inte gå runt och ha allt hår i ansiktet och jag bryr mig inte för femöre om vad den/de person/erna tycker det är ju jag som bestämmer det gör ju inte ni ! :) och någon omogen kommentar kommer jag seriöst bara ta bort den jag orka inte bry mig längre som jag gjorde på min första blogg. "har haft en del" så tog jag bort den(bloggen alltså) såfort jag fick en dålig kommentar eller kritik. men inte nu haha :) om ni kommenterar kommentera med namn! :)



Jeans - Jc
T-shirt - Carlings
Cardigan - carlings

Vinter jacka -  stadium tror jag haha, har inte på den på bilden men kommer andvända den sen :)

hm vad ska ni få för någon låt idag ;) äh vafan ni får en liten party låt sisådär på en tisdag haha :)

DJ Mangoo Feat Deadline – Fanta & Rosé



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0