Save our mind beacuse you are going to work with it very soon




DYNAMIT HARRY !

Hejsan har nyss vaknat spotify är min älskling.
mina högtalre är mina små älsklingar .
musik är mitt liv nu mera.

några mobil bilder från iphonen som jag tror att jag är rik med, men det finns faktiskt iphone 4 så så rik är jag inte ;) haha, menahaja nu snart ska jag ta en dusch tror jag. jag längtar som fan tills jag och hannah ska till ullared. så jävla härligt, om det finns de saker jag vill ha,

Jag ska köpa

  • Byxor
  • T-shirts
  • tjock tröjor
  • halsduk
  • En dun jacka så det ser ut som man är micheline gubben :)(stavning)
  • kanske ett par skor.
  • Wax
  • plattång tror jag xD
  • Julklappar till mamma och pappa ;$
Hoppas bara att det finns massa snyggt ;)
billigt kan faktiskt vara riktigt snyggt som min tröja som bara kostade 200:-



Kommentarer
Postat av: Klara Hellström

varför ska jag de? :)

2010-11-27 @ 11:17:46
URL: http://kklarahellstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0