super duper fredrik HAHAHA!


Hejsan var ute precis och tog några bilder, alla blev fail eftersom jag typ frösihjäl och då orkar jag inte stå där ute, + att jag är förkyld ont i halsen osv. så det är inte heller så värst rockigt.
idag så har alla 1or studiedag tror jag (: fett härligt i morgon blir det skola onsdag ska jag sova hemma hos hannah för vi ska åka i väg klockan 4 på morgonen så vi hinner nog inte sova så mycket och jag hinner verkligen inte blogga nått på heladagen då typ. så jag kommer vara off.

måste ladda mobilen med batterier osv så jag kan lyssna på musik hela vägen! kommer till ullared ungefär vid 12 och så åker vi hem när vi är klara (:
hoppas att det finns massa nice där nu då ;) för förra gången var allt förstort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0