min älskling på bild så söt :3

Förut så kom jag hem från praktiken och så kom min sötnos hem till mig, och så satt vi på balkongen och solade. och jag åt glass det var gott!!! sen så  vid typ 6 så gick han hem och jag åkte till ica, vid djurgårn och var med eric! åhh typ fräsch!!! haha, o så kom lottis o louise en sväng :3 och sedan efter några timmar typ så kom vi till lidl och där köpte jag en energi dricka! den smakade mumsfillibabba och så mötte jag fanny och hennes kusin eller nått, jaja o sen gick jag och eric hem till mig och åt en macka och drack champis eller vad det heter sen skjusade vi han till coop och så gick han hem och jag o pappa gick in och köpte mat, det är typ det jag har gjort idag. :D

Kommentarer
Postat av: fiffi

tack så mycket! :d vad glad ja blir :)

2011-04-12 @ 21:01:44
URL: http://yousaidforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0