My life is brilliant. My love is pure. I saw an angel. Of that I'm sure. She smiled at me on the subway. She was with another man. But I won't lose no sleep on that, 'Cause I've got a plan.

Igår träffade jag isabelle och hennes kompis annelie och julia johansson och en som heter anna och en som heter typ linnea zabo (6)... jag vet inte om det stavas så, sen så träffade jag jonte, en putte sväng. min kväll slutade med att jag åkte hem vid ungefär? tolv. skulle jag sova hos en som har 5 hundar när jag är hundrädd plus allergisk? noway.
älskar min pappa han är den bästa som finnns!!!!!♥
isabelle och julia ni e typ bästast haha!!!!vi får ses snart!!!♥
kan säga att man kan faktiskt (om man umgås med rätt folk) ha roligare utan alkishål (6)
hahahaha igårkväll....

Kommentarer
Postat av: klara

vad mena du nu? :o

2011-04-09 @ 12:50:43
URL: http://kklaranyberg.blogg.se/
Postat av: Ida

Fin header :)

2011-04-09 @ 16:50:32
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0