sleepar över hos eric

hejsan!!! jag har typ inte bloggat på 2 dagar ledsen för det.. :c
men igår så var jag med mina vänner vi rökte lite vattenpipa osv... sen så kom min älskling och så sov han hos mig och senare idag så gick vi till netto där vi mötte eric.. och sen har jag varit med han hela dagen och sen gick vi till hacklehem en sväng och satt där med elin lolloh sally och tom & linnea o emma, sen gick dom o då kom emma ronja, och julia förbi sen gick jag och eric hem till mig och så åt jag lite melon (a) Sen packade jag mina grejor och nu sitter jag här i hans soffa där jag även ska spendera resten av the night !! :)
Vi grillade även fötut. och blablabla osåvidare haha jag orkar inte skriva mera alldeles för jobbigt ni kanske får bilder i morgon, maybe... (a)
(btw han bor i ett pippi hus :$ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0