alla hjärtans dag

hejsan, detta fick jag iett paket av mamma ! jätte gulligt !:D
jag älskar verkligen min mamma! vi kan tjaffsa men tillslut inser vi bara att det är fjantigt och börjar skratta! :D
jag kanske sa det men jag älskar verkligen min mamma! hon är en bland dom bästa människorna som vandrat på denna jord! & jag skulle aldrig i hela mitt liv byta ut henne mot någon annan! Hon finns till för mig när jag behöver prata,hon stöttar mig, hon skryter om mig, ja hon försvarar mig också om någon jävla kärring eller nått skulle säga att jag spelar hög musik eller vad som helst! :D

Jag älskar verkligen min pappa också!
han är bäst han lyssnar och han finns till!

Jag hör dagligen att folk säger att de hatar sina föräldrar men aja, det gör verkligen inte jag dom betyder mest för mig, kommer före allt annat! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0