elin sover hos mig!

Hejsan! :D
Idag har jag varit med emma ett bra tag eller haha typ hela dagen! :D
det har varit awesome! :D
Senare kom elin :D
Så gick vi upp till min mamma och var lite sociala med henne, för mina bruds ville se min hund ;)
hahaha! han har förövrigt nästan ingen pälls kvar på kroppen haha! :D
(det är en nakenhund) haha då tänker ni säker men dom har väl inget hår vilket fall?
haha men så är det inte min hund är en naken hund med pälls! han hade faktiskt väldigt långt hår på kroppen men det blev bara tussar av alltihop ! och nej det är inte djurplågeri och ta bort håret på kroppen haha! för nu får han ha varma kläder när han ska ut ist jätte gullig ;) ! :D
men aja snart ska jag sova osv!
Bilden är tagen sen i sommras ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0