godmorgon

hejsan, idag vaknade jag vid 7 av att mamma ringde, sen när jag tände lampan trillade jag nästan ihop av det starka ljuset haha! okej så farligt var det faktiskt inte, men ändå haha! ;)
sen så åt jag kakor, och sedan drack jag mitt morgon te, och fixade i ordning skolväskan med böcker osv.
Nu sitter jag i skolan awesome, fick sällskap av sara och jonte från stationen, och nu sitter jag här, jag börjar 20 i 9 och har typ persondata eller nått, jag är inte taggad för 5öre heller, har typ torra fingrar eller nått, känns weird! :o haha ajaaaa nu ska jag plugga i 10 minuter till engelskan.
hare braaaaaaaaa :D:D
här har ni en låt! :)
Rebecca & Fiona – Bullets
bild från i sommras! :p

Kommentarer
Postat av: CarroJohan - Livet i Mellerud

jag tkr du e söt :$

2011-02-07 @ 20:27:55
URL: http://carrojohan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0