idag är jag ingen gangster, idag är jag en affärsman!

hejsan!
vaknade vid 7 gick upp och tvättade håret, sen kom jag på att vi börjar klockan 10!
Typ awesome! haha :D så då har jag haft tid till och fixa mig, idag ser jag ut såhära!
Den riktiga affärsman looken ;) haha okej då kanske man ska ha skjorta och kavaj! men haha jag är en annorlunda affärs man!, Efter skolan har jag ingenting planerat!? eller har jag det får vi se!
aja, en riktigt bra start på denna dag känner mig fresh! ;) haha

Jag drömde en mardröm i natt, vaknade och skickade genast iväg ett sms för att se att drömmen bara var en dröm & inte verklighet! & det läskiga var att den satt på en buss som jag hade drömt! ;o

Kommentarer
Postat av: CarroJohan - Livet i Mellerud

söt

2011-02-10 @ 19:22:13
URL: http://carrojohan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0