bara för att jag har tråkigt

En dag du minns.
En rolig bild.
En bild som väcker känslor.
En bild som väcker minnen.
En plats du saknar.
Någon du litar på.
Någon du saknar.
Någon du älskar.
Någon som betyder mycket.
Någon du skull offra livet för.
Någon nära vän.
Någon / några so alltid finn där.
Någon / några du vill träffa.
Något som är viktigt för dig.
Den bästa klasskamraten.
Den som var där för dig när du hade det svårt.
Den tiden du saknar mest.
Den personen som har en stor plats i ditt hjärta
En dag du minns.
En rolig bild.
En bild som väcker känslor.
En bild som väcker minnen.
En plats du saknar.
Någon du litar på.
Någon du saknar.
Någon du älskar.
+ några till som inte är med på bilden ♥
Någon du skull offra livet för.
Någon nära vän.
Någon / några som alltid finn där.
Någon / några du vill träffa.
Något som är viktigt för dig.
Den bästa klasskamraten.
ERIK!
Den som var där för dig när du hade det svårt.
Min familj framför allt! ♥
Den tiden du saknar mest.
Sommaren
Den personen som har en stor plats i ditt hjärta
min kära familj, mina vänner och min kompis joppe!
Det finns flera jag lovar orkar dock inte lägga in flera bilder
men ni betyder så jävla mkt!
utan er, skulle jag inte orkar leva. true story.

Kommentarer
Postat av: Lottis

Bff, du betyder så mkt mannen! Utan dig ingen, mig och det är sant :D LOVE YOU<3

2011-02-28 @ 06:16:27
URL: http://lootttiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0