Dag 01 - Det här är jag


Jag är en kille på 16 år fyller år i maj den 3dje om det ska vara exakt !:)
jag går i skolan på ett gymnasie som heter brogårdsgymnasiet, jag vet att jag har valt fel linje men jag hamnade iaf på el programmet & jag trivs bättre än i någonsin.
Jag är ca 173cm lång alltså rätt kort men inte dvärg. jag har bara haft 2 personer som jag har varit tillsammans med en som jag inte ens minns namnet på. men det har tagit slut men jag är nästan lika glad för det :)
Jag tror jag uppfattas som en väldigt glad person, för varje gång någon ska beskriva mig så sägerdom snäll och alltid glad så jag litar väl på dreas åsikt antar jag.
Jag gillar personer som gillar mig för den jag är och inte vill ändra på mig och finns här för mig !
Jag ogillar personer som dömmer andra folk förtidigt, det gör även jag det är en dålig vana.
Jag har en sak till och säga jag gillar förändringar så det är därför jag färgar håret så ofta & lite andra orsaker att jag inte orkar ha samma tråkiga färg hela tiden... jag är en mkt glad person när jag är glad så gör mig inte på dåligt humör för då ni... ;)

detta var lite om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0