list

DIG SJÄLV
namn?-  Fredrik Andersson
när fyller du år? - 3 maj
några piercingar? -örat,tungan,läppen ska skaffa snake bite
vad har du på dig just nu? - en kregtröjja ett par stuprör, &hannahs strumpor
vilken årstid är bäst? - Sommar!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - när jag är klarvaken & hinner göra mig fresch
vad tycker du mest om med ditt useende? - gillar inte mitt utseende
vad är du bra på? - typ gymnastik?
vem älskar du mest på denna jorden - *hemlis*
VÄNNER
vem vet allt om dig ? - ingen vet allt, men många vet mkt
vem är snyggast av dina vänner? - dömmer inte folk hur dom ser ut, men jag umgås inte med fula personer(insidan räknas)
vem är mest partyprisse? - jag
vem av dina vänner är mest "evil" ? -elin
vem av dina vänner vill du slå: om ingen slår tillbaka, typ många
vem av dina vänner vill du kittla: kittla? nej jag ska strypa jOPPE!
FAMILJ
vem står dig närmast? - Mammsen/pappa!
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - yes
vem är farligast i din familj? - jag (6)
vem ser roligast ut i din familj? - antagligen jag
vem är coolast? - vem fan tror du?
har ni något husdjur? - Ponny, kanin, pappa har 2 hundar(två stall & 45 hyenor), nejrå en hund och fiskar
står för underhållningen? - jag :$
vem sover du oftast med? - jag sover oftast med mig själv, eller BREVID mina friends
OM IDAG
vad har du gjort? -  karlstad,farmor,jocke,lirat, smsat
vad ska du göra nu? - sova
har du gjort något dåligt idag? - sovit förlite
vad har du ätit idag? - fika, en korvmedbröd
har du duschat idag? - ja 46 gånger
är du trött nu? - somfan
vad händer i morgon ? - medelene? :d
har du varit i skolan idag? - it's lördag!
ANNAT
Hur mår du just nu? - trött, sega tankar i huvudet
Har du piercat dig? -ja 3 gånger
Är du hungrig nu? - somfan
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? -  Blogg.se, fb (även BEDEBE!) haha
TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - jocke
vem ringde du senast? - joppe
vem smsade du senast? joppe/jonte
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - kan det varit 2-3timmar sen ?
Hur svarar du i telefonen/mobilen? - Hallå/hej,tja,eller? nej jag vene
MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - ahfan
Vilket är ditt favoritband/artist? - gaga,perry, and much more
HAR DU:
För många vänner: nej
Tvångstankar: yes
Någon annan psykisk sjukdom: Nej.
Någon fysisk sjukdom: vad betyder fysisk?!
Någon skada: ahfan, jag är en skada för allmänheten vettni
Färgat håret: nej det har jag inte! vrf skulle man göra det? :s
Brutit några ben: massvisfan
Egen dator: Japp
Bra självförtroende: nej.
Kysst någon: Jaaaa ;)
Haft sex: alltförofta
Köpt kondomer: nej, apoteket?! dah
Tagit nakenbilder: ne
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej bara awesome
Bjudit ut någon: nej
Varit kär: twice
Dumpat någon: ja
Blivit dumpad: Ja
Rymt hemifrån: rymde upp i ett träd en gång och vägrade komma ner, ahhaha!
Gjort något olagligt: Men gisse då fitte?
H HÅR
Använder du mascara? - alwaysultalargepack
Använder du wax? nej
Använder du ögonskugga? - ja
Använder du kajal? – hela tiden
Använder du volymspray? - japp
Använder du parfym? - jaaaaaaaaaa
Använder du brunkräm? - always
Uppsatt hår eller hängande? – tofs<3
plattar/lockar du håret varje dag? – lockar everyday
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? – hahaha japp
KÄRLEK
Är du kär just nu? - nej faktiskt inte :DDDD!
Har du kysst någon idag? - nope not today ;)
Har du ett förhållande? - massor
har snott en kompis pojkvän/flickvän? – nah!?
Vad hette din första flickvän/pojkvän? – maddis
Har du varit tillsammans med två samtidigt? – why !?
Vem sov du senast bredvid? – en kompis tror jag bestämt
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? – ********
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – typ 4o!
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? –har inga syskon
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - NEJ!!
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? – den får ha det som den vill :)
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - I THINK MABY IS A LITTLE CHANSE?! kan inte stava :C
DIG SJÄLV
namn?-  Fredrik Andersson
när fyller du år? - 3 maj
några piercingar? -örat,tungan,läppen ska skaffa snake bite
vad har du på dig just nu? - en kregtröjja ett par stuprör, &hannahs strumpor
vilken årstid är bäst? - Sommar!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - när jag är klarvaken & hinner göra mig fresch
vad tycker du mest om med ditt useende? - gillar inte mitt utseende
vad är du bra på? - typ gymnastik?
vem älskar du mest på denna jorden - *hemlis*
VÄNNER
vem vet allt om dig ? - ingen vet allt, men många vet mkt
vem är snyggast av dina vänner? - dömmer inte folk hur dom ser ut, men jag umgås inte med fula personer(insidan räknas)
vem är mest partyprisse? - jag
vem av dina vänner är mest "evil" ? -elin(6)
vem av dina vänner vill du slå: om ingen slår tillbaka, typ många
vem av dina vänner vill du kittla: kittla? nej jag ska strypa jOPPE!
FAMILJ
vem står dig närmast? - Mammsen/pappa!
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - yes
vem är farligast i din familj? - jag (6)
vem ser roligast ut i din familj? - antagligen jag
vem är coolast? - vem fan tror du?
har ni något husdjur? - Ponny, kanin, pappa har 2 hundar(två stall & 45 hyenor), nejrå en hund och fiskar
står för underhållningen? - jag :$
vem sover du oftast med? - jag sover oftast med mig själv, eller BREVID mina friends
OM IDAG
vad har du gjort? -  karlstad,farmor,jocke,lirat, smsat
vad ska du göra nu? - sova
har du gjort något dåligt idag? - sovit förlite
vad har du ätit idag? - fika, en korvmedbröd
har du duschat idag? - ja 46 gånger
är du trött nu? - somfan
vad händer i morgon ? - medelene? :d
har du varit i skolan idag? - it's lördag!
ANNAT
Hur mår du just nu? - trött, sega tankar i huvudet
Har du piercat dig? -ja 3 gånger
Är du hungrig nu? - somfan
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? -  Blogg.se, fb (även BEDEBE!) haha
TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - jocke
vem ringde du senast? - joppe
vem smsade du senast? joppe/jonte
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - kan det varit 2-3timmar sen ?
Hur svarar du i telefonen/mobilen? - Hallå/hej,tja,eller? nej jag vene
MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - ahfan
Vilket är ditt favoritband/artist? - gaga,perry, and much more
HAR DU:
För många vänner: nej
Tvångstankar: yes
Någon annan psykisk sjukdom: Nej.
Någon fysisk sjukdom: vad betyder fysisk?!
Någon skada: ahfan, jag är en skada för allmänheten vettni
Färgat håret: nej det har jag inte! vrf skulle man göra det? :s
Brutit några ben: massvisfan
Egen dator: Japp
Bra självförtroende: nej.
Kysst någon: Jaaaa ;)
Haft sex: alltförofta
Köpt kondomer: nej, apoteket?! dah
Tagit nakenbilder: ne
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej bara awesome
Bjudit ut någon: nej
Varit kär: twice
Dumpat någon: ja
Blivit dumpad: Ja
Rymt hemifrån: rymde upp i ett träd en gång och vägrade komma ner, ahhaha!
Gjort något olagligt: Men gisse då fitte?
H HÅR
Använder du mascara? - alwaysultalargepack
Använder du wax? nej
Använder du ögonskugga? - ja
Använder du kajal? – hela tiden
Använder du volymspray? - japp
Använder du parfym? - jaaaaaaaaaa
Använder du brunkräm? - always
Uppsatt hår eller hängande? – tofs<3
plattar/lockar du håret varje dag? – lockar everyday
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? – hahaha japp
KÄRLEK
Är du kär just nu? - nej faktiskt inte :DDDD!
Har du kysst någon idag? - nope not today ;)
Har du ett förhållande? - massor
har snott en kompis pojkvän/flickvän? – nah!?
Vad hette din första flickvän/pojkvän? – maddis
Har du varit tillsammans med två samtidigt? – why !?
Vem sov du senast bredvid? – en kompis tror jag bestämt
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? – ********
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – typ 4o!
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? –har inga syskon
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - NEJ!!
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? – den får ha det som den vill :)
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - I THINK MABY IS A LITTLE CHANSE?! kan inte stava :C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0