lite om mitt år 2010

lite av mitt 2010

 

 

Gjorde du något under 2010 som du aldrig gjort förut?
ja det gjorde jag, tex tog hål i tungan :), hade sönder en mobil som inte var min :) & lite annat

 


Höll du några av dina nyårslöften?
nej, det gjorde jag inte

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nope

Dog någon som stod dig nära?
någon dog, men jag var inte honom nära, men vad jag grät på begravningen... :c

Vilka länder besökte du?

jag var faktiskt inte utomlands en enda gång iår,


Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?

mitt blonda hår till sommaren :$

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
14


Vad var din största framgång under 2010?
jag pussade nån för förstagången förutom mamma o pappa

Största misstaget?
jag lät mitt huvud ta över
Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja0

Bästa köpet?
kläder

Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, o fika tror jag 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja!
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?

jag lyssnar på allt, men säkert nån fjortis låt som vi dunkat sönder, (haha jag var liten år 2010 xD )


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, 2010 har varit det bästa året i hela mitt liv och halva 2009


Vad önskar du att du hade gjort mer?
..........


Vad önskar du att du hade gjort mindre?
ingenting, varit så egoistisk? fast det är jag fortfarande, tyvärr


Hur tillbringade du julen?
hemma, farmor med kusinerna, sen hem till hannah min kusin, sen kom elin o lolloh så kollade vi på skräckisar :$
Blev du kär i år?

Ärligt talat är det första gången jag varit kär på riktigt


Favoritprogram på TV?
kollar inte på tv,

Bästa boken du läste i år?
läser inte
Något du fick och önskade dig?
ja det tror jag , jo det fick jag
Något du önskade dig men inte fick?
antar att jag bara önskade mig pengar men fick annat på köpet :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
släkten kanske?, sen så hade jag en liten sen fest men mina vänner, pizza, fruktsallad osv.


Finns det någonting som skulle kunna ha gjort ditt år bättre?
japp!

Vad fick dig att må bra?
julia och mina ändra älskade vänner som, elin hannah, klara, madde, lolloh, juliablad, ja de flesta jag var med det året. det är mera personer men jag orkar inte skriva :)<3
Vilken kändis var du mest sugen på?

nobody

Vem saknade du?
jakob, jag aldrig har träffat haha, vi är bra vänner genom msn osv, och angelica, & en del andra <3
De bästa nya människorna du träffade?
jag träffade de flesta år 2010

Mest stolt över?
eller?

Högsta önskan just nu?
att allt ska falla på plats bra! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

får man sno den? :$

2011-01-16 @ 18:10:59
URL: http://emmapollack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0