redo för skolan....

Hejsan, sitter just nu här, Har precis gått upp och plattat håret och tagit på mig kläder...
såhära ser jag ut idag.. det får duga haha :) hoppas vi inte slutar allt för sent, i dont lika långa dagar när man knappt sovit ett dugg och är tvungen att vara koncenterarad & jobba hela tiden, kommer somna fast ska försöka att inte göra det för min egen skull ;)



Ignorera att det sitter ett sånt dära märkefrån ett äpple på väggen...hittade ingen papperskorg igår när jag åt äpplet... +  vad skulle det göra? vi ska ändå ta bort de hära äckliga taperterna & sätta upp nya så det blir lite fräscht inne i mitt rum :D


Övrig fakta jag har laddat upp med cola hela morgonen! :D...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0