system kamera

Hejsan i morgon & i över morgon så åker min systemkamera med till skolan!

jag ska ta kort med några vänner! det blir nog toppen! haha, dom som vill vara med får så klart det.. bara inte du är en tönt som frågar för då blire inge med :D... btw...så bröt jag typ nästan av laddar grejen. men pappa är teknisk så han lagade den :)

 

hoppas på en jävligt bra dag i morgon och ja resten av veckan ! jag har dock varit på mkt bättre humör denna vecka! lite jobbigt i början kanske men nu äre över! hahah oj nu skriver jag känslor...

 

jag vill till karlstad i morgon... :c åhhh på fredag får jag min veckopeng :D nice... blir te mastis tror jag som jag kanske skrev i det förra inlägget, detta inlägg blev rätt flummigt och ja lite svårt och skilja isär kanske..

bild från arkivet.. kanske blir blond snart.. är jävligt sugen :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0