Even The Stronges Can Be Broken.

Åh idag så kom jag hem från arivka osv så tog jag och andreas storforsbussen till en busshållsplats som låg närmare haha! så jävla lata... Sendan åkte jag med pappi till coop för att köpa saker till en sallad som vi ska äta i morgon! och lite naturgodis så himla gott! Och när jag och pappi kom hem så åt jag lite mat sen drog jag till hacklehem där Elin, Lolloh, Elias och Ludde var, där rökte vi lite vattenpipa och pratade så himla mysigt... ja alltså min vinterjacka.............. haha! inte ett dugg skoj...men jaja! Sedan så gick vi hem till Lolloh och nu sitter vi här och kollar på andra avenyn & jag sitter vid min dator och bloggar haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0