kunde ha varit soligt.

Hejsan!
Har precis kommit hem från en heldag ute/inne!
Det började med att jag gick till stenstalid och möter upp Sally och Ellen!
Senare så kom Pao och då gick vi till bygget en sväng och där satt Julia och Josse! Sedan gick vi hem till Pao och åt makaroner, Jag, Josse och Pao iaf haha... Ellen var den enda som kom dit efter bygget eller Sally kom dit men långt efteråt! :)
Pao hade de sötaste kattungarna! synd att jag är allergisk mot de söta rackarna! :c
När Pao skickade iväg oss för att hon skulle hem till sin pappa så gick jag och Sally till maxi, där jag köpte mig en glass! Den godaste på länge kan jag be och få tala om..!
När vi satt där och pratade och kollade på folk så kommer Linn och Julia, då passade jag på att få skjuts hem...
En väldigt trevlig dag !!! :)

Kommentarer
Postat av: Niklas Söderström

Låter som en trevlig dag :)

2011-06-21 @ 22:27:00
URL: http://www.soderniklas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0