dag 02 - när jag var som fullast

Det hära var för några veckor sedan, då var jag full.
men jag har även varit riktigt full 1 annan gång men ja har ingen bild på datorn efter den kvällen.
Och jag kan berätta att jag är inte en sån som super hela tiden direkt. jag dricker nästan aldrig, men i bland händer det. och jag har bara gjort bort mig 1 gång som tur är.
Och när jag väl blir full så blir jag bara jätteglad och på as bra humör men det kan snabbt ändras till att jag blir ledsen och börjar gråta tex. när det var en hund som sprang mot oss och den var inte kopplad. och såklart man blir rädd om det kommer en stor springade schäfer mot en. och då började jag typ gråta men det fick fort över när den blev kopplad och jag fick klappa på den lite hahaha! och sedan släppte dom lös den igen haha!
kan säga en annan sak också jag är en sån som inte heller blir arg och börjar slåss när jag dricker och det är ju bra! :D
(vill även typ ta kort med alla, hhahaha...)
nu har jag antagligen berättat lite för mkt. men jaja
jag orkar inte skriva någonting mera heller så hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0