jag går upp och gör mig i ordning för skolan haha!

nejmentjenare
jag gasar på ner till stranden och sätter mig i sanden och chillar HAHAHAH nejrå jag skojade *jag skrattade haha*
har nyss haft matte prov gick åt helvete som vanlgit, men inte så konstigt haha jag har ju haft dom sämsta matte lärarna man har kunnat haft en som går ner i slit mera i klass rummet tror hon är 20 och går på någon ungdoms krog typ o hon är närmare 40 och nu har jag en som inte kan prata ordentligt ! bra livet lever haha kommer hamna på gatan... :( haha

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; jag vet itne haha, eller så liknar du ngn jag känner kansek xd

2011-03-11 @ 17:24:16
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0