jag ställde foten in dah trash

heeeeeeej!
jag har så himla mycket och berätta! :D
jag kom hem för ca en halvtimme sen?! jag skulle åka ner till stan med hannah och julia awesome!
sen direkt när jag kommer hem så står pappa i hallen och säger att jag ska med ner till stan om jag ska ha ett månadskort (till bussen som jag kan åka i hela värmland med) och sedan iväg och köpa flowers till moster och hennes särbo eller vad det heter ? (dom fyller år i morgon ) hoppas på tårta :3 thihi
och nu kom jag hem har röjt bort lite grejjer älskar att städa osv.. nej det gör jag inte! haha
supa på en onsdag på en cider ? haha är det ens cider? haha nej du det vet jag inte... men aja
sen kommer hannah o en till kompis till mig och sleepar over hos mig! :3 ursäkta men har jag inte blivit rätt awesome och blogga? jo jag kan tänka mig det :D

varit på donken osv också :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0